Archiv článků

30.06.2018 23:04

Komáří vížka - Adolfov - Telnice

Je posledního června, poslední vycházka před prázdninami a naším vysvědčením je účast - 36 turistů. Vlakem do Teplic, chvíli počkáme na autobus, přijel s cyklovlekem, zaplníme ho, cestou přistupují další cestující, a jen pomalu stoupáme serpentinami ke kostelíku sv....
23.06.2018 18:31

Radejčín - Malé Žernoseky

Zatažená obloha a chladnější ráno vylákalo na výlet 16 turistů, který sliboval poznat málo navštěvovaný kout Středohoří. Z Radejčína kousek po silnici po žluté, pak odbočka do lesa po širší cestě se šlo pěkně a značka nikde. Červíček pochybnosti zapracoval a navigace potvrdila,...
16.06.2018 23:32

Praha- Cibulka

10 turistů vystoupí z metra ve stanici Stodůlky a počká na Mirku, která se k nám připojí. Pokračujeme mezi zástavbou původní na jedné straně a moderní na druhé straně. Stále je na co se dívat. Přicházíme do Chráněného území Vidoule, které zahrnuje tři samostatné plochy na úbočí...
09.06.2018 23:42

Velemín - Opárenské údolí - Malé Žernoseky

Předpověď počasí slibovala horko a bouřky, tak se vedoucí rozhodla změnit trasu a celá skupina 12 turistů to uvítala. Cesta do Radejčína vlakem a autobusem do Velemína rychle utekla. Na návsi v nádrži kvetly lekníny a přes silnici už byla modrá značka do stinného Opárenského údolí. Cestou...
06.06.2018 23:59

Horní Police - Starý Šachov - Františkov n/Pl.

Pěkné ráno a na nádraží se schází skupina 16 turistů, aby si vyjeli do kraje, kterým protéká řeka Ploučnice. Do Děčína s přestupem na Liberec a brzy vystupujeme v Horní Polici. Z nádraží jdeme do obce k Poutnímu kostelu Navštívení Panny Marie. Cestou před mostem míjíme opravený a nepřístupný...
02.06.2018 22:54

Hřensko - rozhledna Růženka - Růžová

Po páteční pořádné bouřce se nás v sobotu za pěkného rána sešlo 14 a těšili se na výlet. Do Děčína vlakem, pak zeleným autobusem do Hřenska střed, kde byla hned zelená značka. Po kameny vydlážděné a včerejším deštěm umyté cestě jsme začali vystupovat  k bývalé plynárně,...
26.05.2018 21:25

Velký Špičák 26. května

I přes časný odjezd, slibované vedro a kopec, se nás sešlo 15, ve Vejprtech se pak k nám přidaly ještě nějaké dámy a vydali jsme se od vejprtského nádraží pěkně do kopečka. Po vystoupání jsme zjistili, že nám chybí jeden účastník, takže nastalo hledání a po návratu do bodu, kde se odpojil,...
23.05.2018 21:18

podél plavebního kanálu

Dnešní výlet byl naplánován do nijak známé turistické oblasti, přesto nabídl mnohé zajímavosti. 13 turistů vystoupilo z vlaku ve stanici Mlčechvosty a pokračovali směr Vraňany. Hned na začátku obce jsme uviděli obrovskou „Jahodárnu“, tam by se to sklízelo! Jahody se dají trhat ve stoje,...
19.05.2018 23:52

Den otevřených dveří

Cílem sobotního výletu s panem Válkem byla návštěva vily Karla Kramáře, prvního předsedy vlády Československé republiky. Předcházelo jí zastavení u Písecké brány, která je zbytkem hradebního opevnění. Zajímavostí na trase byla vila architekta Jílka.   Před vilou Karla Kramáře jsme si...
12.05.2018 21:30

Hájek u K.V. - Radošov - Vojkovice

Přes zamračené ráno se na nádraží sejde 25 turistů, aby pokračovali v poznávání přírody v okolí řeky Ohře. Vlakem jedeme do Ostrova n/O, kvůli dlouhodobé výluce přestupujeme do autobusu. Ten nás odveze k benzinové pumpě u železniční zastávky Hájek. To se už počasí probralo, svítí...

© 2011 Všechna práva vyhrazena.