Dlouhá Louka - Loučná, vrchol - Litvínov

29.09.2018 10:13

Modré nebe a svěží vzduch vylákal 16 turistů na výlet do Krušných hor. Tramvají do Litvínova a autobusem na Dlouhou Louku a už můžeme pěšky. Za restaurací se vydáme vyšlapanou cestou přes louku a lesem na Vlčí horu (891 metrů), kde od roku 2005 stojí celokovová komunikační věž / rozhledna. Vyšlápneme točité schody a z výšky 15 metrů se kocháme krajinou pod námi. Dlouho to nevydržíme, studeně fouká. Modrá značka klesá směr Loučná, už je tepleji. Pak odbočíme a dost prudce stoupáme až k vrcholu Loučné (956 metrů), k nejvyššímu bodu východního Krušnohoří. U odpočívadla, jen vyhlídkové místo, u skal končil svou zábavu radioamatér a my se začali škrábat na vršek skal nebo sbírat poslední borůvky. Opět pěkný pohled do krajiny. Samotný vrchol leží asi 150 metrů dál za plotem v oboře a je nepřístupný. Vrátíme se na modrou a pokračujeme dolů, u rozcestí Hvězda stále chybí směr Meziboří, ale víme jak jít. Po asfaltové cestě dojdeme do Meziboří a těšíme se na cukrárnu, ale zklamala. Zavřeno, otevírá se od 1.10. 2018. Tady se rozdělíme, polovina pokračuje Tesařovkou do Litvínova, zbytek počká 10 minut na autobus a jede dolů na tramvaj a domů. Dnešní výlet účastníky potěšil.      Příspěvek: ruma

© 2011 Všechna práva vyhrazena.