Hájek u K.V. - Radošov - Vojkovice

12.05.2018 21:30

Přes zamračené ráno se na nádraží sejde 25 turistů, aby pokračovali v poznávání přírody v okolí řeky Ohře. Vlakem jedeme do Ostrova n/O, kvůli dlouhodobé výluce přestupujeme do autobusu. Ten nás odveze k benzinové pumpě u železniční zastávky Hájek. To se už počasí probralo, svítí sluníčko a je teplo. Přejdeme silnici a po neznačené cestě okolo rybníku Velká Nejda jdeme otevřenou krajinou a lesem až k rozcestníku Zemská stezka. Odbočíme na žlutou a ta nás dovede až do Radošova ke krytému mostu. Ještě před mostem se zastavíme u stánku se zmrzlinou, restaurace vedle a kousek pod ním jsou zavřené. Před mostem si uděláme společné foto a na doporučení místních jdeme do restaurace Na Špici. Usadíme se venku pod stromy, občerstvení se podává u okénka a jde to rychle. Po odpočinku jdeme zpět k mostu a pod kostelem sv. Václava pokračujeme po silnici do Velichova. Ten projdeme a značka nás dovede na cestu blízko řeky. Nám známou a klidnou cestou dojdeme do Vojkovic, zastavíme se v restauraci u železničního přejezdu. Opět sedíme venku pod stromy a hbitě jsme obslouženi i přes silnici. Neodpustili jsme si chvilku poezie a Hanka nám přečetla báseň. Hodinka rychle utekla, na vlak je to nedaleko a na stanici se sešlo dost lidí, vlak má malé zpoždění. Přijel, všichni jsme se vešli a usadili, klimatizace fungovala a bylo nám dobře. Dnešní výlet se opět vydařil ke spokojenosti všech, prošli se pěknou krajinou a těšíme se na příště.    Příspěvek: ruma   Foto: Boža

© 2011 Všechna práva vyhrazena.