Kamenický Šenov - Polevsko - Kytlice

05.06.2023 07:39

   Ráno se nás ve vlaku sešlo 8 a vyrazili jsme do Kamenického Šenova. Cestou byla výluka vlaku z Děčína do Benešova nad Ploučnicí, kde jsme museli přestoupit do autobusů, v České Kamenici jsme pak přestoupili do historického motoráčku Česká Kamenice - Kamenický Šenov. v Kamenickém Šenově nás uvítalo upravené nádraží s občerstvovací stanicí ve vagóně. Vyšli jsme po zelené, udělali si drobnou zacházku k pramenu Žába a už jsme procházeli Kamenickým Šenovem, na různých mistech vyzdobeným sklářskými výrobky, kolem Panské skály jsme pak plynule přešli do přírody,  která byla krásně zelená. Chtěla jsem se podívat za čedičový lom Klučky, ale nebyla k němu vyznačená odbočka, když jsem měla pocit, že už bychom tam měli být, zjistila jsem, že už jsme ji přešli a nikdo se nechtěl vracet, takže pro mě hlavní cíl této vycházky jsme nakonec neviděli... V Polevsku jsme prošli celou obec, protože byla potřeba občerstvení, takže jsme si zašli k restauraci, kde jsme zjistili, že je plno a čekací doba na jídlo je 45 minut. Dali jsme proto jen rychlý nápoj a vrátili se zpět do kopce ke kostelu, za kterým jsme pokračovali po žluté až do Kytlice, kam jsme dorazili 15 minut před příjezdem vlaku. Dali jsme slunečných 13 km pod téměř bezoblačnou oblohou.      Příspěvek a foto: Boža

Ráno se nás ve vlaku sešlo 8 a vyrazili jsme do Kamenického Šenova. Cestou byla výluka vlaku z Děčína do Benešova nad Ploučnicí, kde jsme museli přestoupit do autobusů, v České Kamenici jsme pak přestoupili do historického motoráčku Česká Kamenice - Kamenický Šenov. v Kamenickém Šenově nás uvítalo upravené nádraží s občerstvovací stanicí ve vagóně. Vyšli jsme po zelené, udělali si drobnou zacházku k pramenu Žába a už jsme procházeli Kamenickým Šenovem, na různých mistech vyzdobeným sklářskými výrobky, kolem Panské skály jsme pak plynule přešli do přírody,  která byla krásně zelená. Chtěla jsem se podívat za čedičový lom Klučky, ale nebyla k němu vyznačená odbočka, když jsem měla pocit, že už bychom tam měli být, zjistila jsem, že už jsme ji přešli a nikdo se nechtěl vracet, takže pro mě hlavní cíl této vycházky jsme nakonec neviděli... V Polevsku jsme prošli celou obec, protože byla potřeba občerstvení, takže jsme si zašli k restauraci, kde jsme zjistili, že je plno a čekací doba na jídlo je 45 minut. Dali jsme proto jen rychlý nápoj a vrátili se zpět do kopce ke kostelu, za kterým jsme pokračovali po žluté až do Kytlice, kam jsme dorazili 15 minut před příjezdem vlaku. Dali jsme slunečných 13 km pod téměř bezoblačnou oblohou.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode