Archiv článků

23.10.2021 18:25

Perštejn - Šumburk - Klášterec n/O

Na nádraží se dostavilo celkem 13 členů. Vlakem jsme jeli do Chomutova, kde jsme přestoupili a dojeli do Perštejna. Šli jsme podle Ohře, cesta byla dobrá, až jsme narazili na žlutou značku a po ní jsme stoupali na vrchol. Zřícenina hradu Šumburk je dost rozlehlá a tak jsme se tam mimo pokoukání a...
14.10.2021 08:28

45. ročník pochodu PODZIMNÍM KRUŠNOHOŘÍM

Netradičně jsme se tentokrát vydali ve dvou skupinách na tradiční pochod. První skupina pod vedení Hanky v počtu pěti turistek na delší trasu, ušli 17 km . Druhá malá skupinka čtyřech turistek se o hodinu později po registraci na zimním stadioně  vydala na cestu podle plánku na 8 km trasu...
25.09.2021 20:27

M. Žernoseky, jezero - Píšťany - Lovosice, rozhledna

Na nádraží se sejde skupina turistů v počtu 21 a jedou vstříc malému dobrodružství, o kterém netuší, že je čeká. Cesta byla poklidná, v M. Žernosekách vystoupil skoro celý vlak a jako průvod se vydal k přívozu. Převoz se nám podařil na 3x a hned jdeme do obce. Tam nás zastaví pokladna - je...
19.09.2021 10:14

Nové Město v K.H. - Vitiška - Pramenáč - Dubí

Dnes jsme samá desítka - 10 turistek, 10 km a po 10 letech se vracíme na stejnou vycházku, ale v menším počtu s podzimním (horším) počasím. Ve vlaku topí, venku pak chladno, nevadí, a hned se vydáváme na cestu. Od vlaku jako zpátky jdeme po silničce, u rozcestníku Trafo přejdeme na ČTZ a loukou a...
11.07.2021 17:09

Horní Blatná - Strašidla - Potůčky

Po nádherné sobotě se v pondělí za nepříliš povzbudivé předpovědi počasí vydává vedoucí Válek s 19 ženami na druhý konec Krušných hor, do Horní Blatné. Z Mostu osobákem, přestup v Chomutově a v Karlových Varech a za tři hodiny jsme v cíli. Historické jádro města patří k nejzachovalejším...
05.07.2021 22:08

Moldava - Žebrácký roh - Český Jiřetín

Netradičně o prázdninách, vlakem vyjíždí 16 turistů na výlet do Krušných hor, do Moldavy. Budova nádraží nebudí moc pěkný dojem, ale svěží vzduch a modrá obloha to přebije. Jdeme po ŽTZ, za obchody zabočujeme na lesní cestu, sejdeme do pěkného údolí Moldavského potoka a až obce. Při silnici je...
26.06.2021 21:12

Sraz turistů na Resslu v bývalém amfiteátru

Dnes se scházíme netradičně až odpoledne, u stanice autobusu č. 17 Pod Resslem, počkáme ještě na autobus č. 20 a společně jdeme do areálu bývalého amfiteátru, který je řadu let nevyužívaný a zarostlý nálety všeho druhu. Ve vzpomínkách je stále živý a krásný. Tam na nás čeká jedna členka a...
20.06.2021 11:25

Peruc - Stradonka, rozhledna - Pátek

Počasí se překonává, panují tropické teploty a jen 4 turisté se odvážili dnešního výletu. Překvapuje nás nejen počasí ale i změna jízdního řádu - vlak nejede a výluky. V Lounech-střed vystoupíme a jdeme na autobus. Přijel. Jede nás 6, nám neznámou cestou s pohledem na rozkvetlé okolí. Vystupujeme v...
15.06.2021 08:24

Lovečkovice - Kalich - Třebušín

Po zakoupení celodenní jízdenky jede 12 turistek přes do Ústí n/L.do Lovečkovic, pak má namířeno na zříceninu Žižkova hradu Kalich nad obcí Třebušín. Jednoduché ! Vystupujeme o něco dříve, v Klínkách, části Lovečkovic a jdeme mírným stoupání pěknou, svěží krajinou přes Touchořiny do Hlupic....
01.06.2012 14:46

Velké Karlovice / Horní Bečva přehrada - Rožnov

Páteční deštivé ráno změnilo plánovanou trasu a tak se v 10:00 hod. jelo do Velkých Karlovic. Nádherné a zachovalé Valašské dřevěnice, dodnes některé obývané stálo zato shlédnout. I návštěva místního kostelíka nám byla umožněna.   I poznání cyklostezky z Horní Bečvy...

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode